tuntiselosteet 2018

ACTION RACE -tunnilla hyödynnetään oman kehon painoa sekä haetaan omasta kehosta uusia ulottuvuuksia ja tehdään siitä vielä toimivampi. Treeni kehittää mm. nopeutta ja ketteryyttä, liikkuvuutta, koordinaatiota ja motoriikkaa sekä kehonhallintaa kokonaisvaltaisesti.

AIKUISBALETTI-tunnilla herätellään ja avataan keho päivään sekä keskitytään hyvään ryhtiin, muutamiin baletin perusliikkeisiin ja liikelaatuun. Tunnilla pääset sukeltamaan lempeästi baletin maailmaan. Tunnilla käytetään sukkia tai tossuja. Tule innostumaan baletista!

AQUA CROSSFIT -tunnilla jumpataan hartiansyvyisessä vedessä ja kuivalla maalla oman kehon painoa sekä välineitä avuksi käyttäen.

AQUA TRAINING on mukavaa, tehokasta, helppoa ja kokonaisvaltaista vesiliikuntaa hartiansyvyisessä vedessä. Treenissä hyödynnetään vesiliikuntavälineitä sekä veden vastusta reippaan ja rytmikkään musiikin tahtiin. Harjoituksen rasitusta on helppo säädellä itselle sopivaksi.

ASANAKLINIKKA Miten joogata turvallisesti kehon linjauksia seuraten ja omaa kehoa kuunnellen? Näihin kysymyksiin saat vastauksen asanaklinikkatunnilla. Oletpa sitten vasta-alkaja tai jo joogannut, saat vinkkejä ja uusia tapoja tunnustella ehkä jo tuttujakin asentoja. Tunnilla tutustutaan muutamaan perinteiseen jooga-asentoon sekä haetaan turvalliset variaatiot, jotka auttavat ylläpitämään kehon liikkuvuutta samalla voimaa ja tasapainoa lisäten.

Les Mills BARRE™ on klassisesta balettiharjoittelusta ryhmäliikuntaan modernisoitu harjoitus. Treeni vahvistaa koko kehoa ja erityisesti keskikehon lihaksia. Liikkeet vaihtelevat pienistä ja kohdistetuista suurempiin yhdistelmiin. Harjoituksessa ei käytetä balettitankoa.

Les Mills BODYJAM™ on tanssitunti, jonka meno muistuttaa parhaimmillaan suurkaupunkien kuumimpien yökerhojen tunnelmaa. Tunti on nappivalinta sinulle, joka haluat kohottaa kuntoasi tanssien ja samalla oppia uusia askeleita.

BODY&MIND-tunti on rauhallinen, vartalon hellästi herättävä jumppa, jolla voit aloittaa päiväsi kevyesti. Tunnilla tehdään mm. lempeitä vartalon kiertoja ja energisoivia voimaliikkeitä.

BODYART®-tunti on dynaaminen ja voimaannuttava kehonhallintatunti. Harjoitteissa treenataan voimaa, liikkuvuutta ja kehon tasapainoa. Energiset deep-WORK® saavat sykkeesi nousuun.

BUDOFUNC on itämaisiin kamppailulajeihin ja vaikutteisiin pohjautuva koreografinen ryhmäliikuntatunti, joka yhdistää mielen ja kehon harjoittamisen. Tunnin aikana pääset sukeltamaan eri kamppailulajien maailmaan sekä tasapainottamaan mieltä ja kehoa hengityksen, liikkeen ja meditatiivisten tekniikoiden kautta. SuperTreenit on BUDOFUNC-tunnin virallinen lanseeraustapahtuma.

BUNGEE-TRAINING® perustuu toiminnalliseen ja intervallimuotoiseen harjoitteluun ainutlaatuisen Bungee-nauhan vastusta vastaan. Koko tunti treenataan pareittain, mikä tekee harjoittelusta erityisen hauskaa ja motivoivaa!

CANTIENICA® Keski-Euroopassa suuren suosion saavuttanut kehonhuoltometodi, jossa kehoa vahvistetaan sisältä ulospäin. Keho rentoutuu päästäessään irti suurten pinnallisten lihasten jännityksestä. Metodi vahvistaa kehoa, tuo tilaa niveliin, korjaa kehon virheasentoja, parantaa ryhtiä ja tuo ihanaa keveyden tunnetta.

CROSSFIT: PÄIVÄN WOD -tunnilla vedetään omakehonpaino-treeni, joka sopii kuntotasosta riippumatta kaikille. Crossfitin ideologiaan kuuluu, ettei tulevaa treeniä välttämättä paljasteta urheilijoille. Täytyy siis olla valmistautunut kaikkeen!

DANCEFIT Yksi biisi ja yksi helppo koreografia kerrallaan! Pääset heittäytymään ja fiilistelemään musiikkia aina popista teknoon. Et tarvitse tanssitaustaa - tälle tunnille saat tulla pitämään hauskaa juuri omalla tyylilläsi!

FASCIALPILATES on tehokasta, toiminnallista ja tuo erilaista näkökulmaa pilatesharjoitteluun! Tunti pohjautuu Pilateksen perusperiaatteisiin eli hengityksen käyttöön, keskittymiseen sekä syvien lihasten aktivointiin. Lisäksi tällä tunnilla kiinnitetään erityishuomiota kehon lihaskalvolinjoihin ja niiden monipuoliseen harjoittamiseen.

FLAWLESS DIVA -tunnilla heittäydytään supernaiselliseen showtanssityyliin! Musavideoiden estetiikasta ammentavalla tunnilla saat olla hetken oman elämäsi Beyoncé! Päästä sisäinen diivasi valloilleen ja tule pitämään hauskaa tanssien.

FLOWYOGA-tunnilla voit fyysisen harjoittelun lisäksi kokea myös joogan henkisen puolen, sillä tunti sisältää niin asanaharjoittelua kuin joogafilosofiaakin. Jooga-asennot yhdistetään hengityksen tahdissa virtaaviksi kokonaisuuksiksi. Filosofiaosio voi sisältää hengitysharjoituksia, muinaisten joogatekstien tulkintaa, mantraamista tai meditaatiota.

Les Mills GRIT™ CARDIO on aerobisen kunnon haastava harjoitus, jossa kaikki liikkeet tehdään kehon omalla painolla. Tunnilla vuorottelevat liikkeet, jotka nostavat sykkeen maksimiin ja lyhyet palautusjaksot. Äärimmäisen tehokkaat liikeyhdistelmät nostavat energian kulutuksen korkealle, mikä jatkuu vielä pitkään treenin päätyttyäkin.

HIGHBALLER-kehonhuoltotunnilla pääset tutustumaan hierontapallojen rentouttavaan vaikutukseen. Hierontapallojen avulla pääset avaamaan kehon triggerpisteitä ja kiristyneitä lihaksia. Tunnin tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta, saada notkeammat lihakset sekä rentoutua.

HIGHROLLER-kehonhuoltotunti on omatoimiseen hierontaan perustuva rentouttava ja nautinnollinen tunti. Omatoimisella hieronnalla pääset itse eroon lihasjumeista ja -arkuuksista. Tunnin tarkoituksena on parantaa liikkuvuutta, nopeuttaa aineenvaihduntaa, tehostaa palautumista ja saada notkeammat lihakset.

HIIT THE GROUND on intensiivinen, hikinen ja inspiroiva intervalliharjoitus. Harjoituksessa yhdistyvät kaksi kuuminta trendiä: korkeatehoinen intervallitreeni (HIIT) ja kehonpainoharjoittelu.

HOTBUTT on nimensä mukaisesti pepun kuuma muokkaustreeni, jossa yhdistyy lantiota liikuttava twerkki ja reisi-vatsa-pakara -harjoittelu. Tämä tunti on sekä hauska että tehokas. Tunti koostuu lantiota ja keskivartaloa lämmittävästä tanssillisesta osuudesta, jossa on vaikutteita twerkkauksesta. Sarjat eivät sisällä vaikeita askelkuvioita.

HYDROBOXING on vedessä tehtävä harjoitus, jossa nyrkkeillään, potkitaan ja hypitään veden vastusta apuna käyttäen. Tunti vaikuttaa kaikkiin lihasryhmiin, mutta etenkin se ehkäisee niska- ja hartiaseudun lihasjännitystä.

HYDROHEAT-tunti on kovaa allastreeniä, jossa syke kohoaa korkealle. Treeni sopii henkilöille, joiden peruskunto on hyvä. Tunti koostuu aerobisesta- sekä lihasosioista.

HYPOPRESSIVE-tekniikka sisältää sarjan hengitys- ja asentoharjoituksia, jotka kohdistuvat erityisesti keskivartalon syviin lihaksiin. Hypopressive-tekniikalla vähennetään vatsaontelon sisäistä painetta ja harjoitetaan vatsalihaskorsettia. Harjoitukset stimuloivat lantionpohjan sekä ydintuen refleksinomaista aktivoitumista, mikä on suurin ero Hypopressive-tekniikan ja muiden syviä vatsalihaksia harjoittavien tekniikoiden välillä. Hypopressive-tekniikka voi helpottaa selkävaivoja sekä auttaa palautumaan synnytyksestä. Tunti ei sovi henkilöille, joilla on verenpainetta, sydänsairauksia, tyriä tai jotka ovat raskaana.

JALKAPÄIVÄ Monipuolinen treeni, jossa tavoitteena on mahdollisimman hyvä hapotus reisiin ja pakaroihin! Tunnilla treenaat jalkoja monipuolisesti laitteilla, vapailla painoilla sekä oman kehon painoa käyttäen. Tunti on rankka, mutta liikkeet saa suorittaa omaan tahtiin.

JUMPPATUNTI Energinen, hyvän mielen jumppatunti. Tästä treenistä tykkää sydän- ja verenkiertoelimistö sekä lihakset ja nivelet.

JUOKSUN TOIMINNALLINEN HARJOITTELU Tunnilla tehdään erilaisia juoksuharjoitteita sekä toiminnallista harjoittelua ja progressiivisia dynaamisia harjoitteita tasapainoon ja liikkuvuuteen. Opit tekemään maastossa erilaisia juoksua tukevia harjoitteita. Tee juoksusta monipuolista harjoittelua!

JUOKSUTEKNIIKKA - Opi tekniikan perusteet! Juoksijan tulee osata oikea juoksutekniikka päästäkseen juoksemaan kovempia vauhteja ja pidempiä matkoja. Tee oikealla juoksutekniikalla juoksusta taloudellista ja ehkäise juoksuvammoja. Tunnilla käydään läpi perusharjoitteet, joiden kautta opit parantamaan juoksuasi ja pystyt harjoittelemaan itsenäisesti tunnin jälkeen tekniikkaa.

JUSTKICK Intensiivinen tunti, jossa hyödynnetään kamppailulajien lyönti- ja potkutekniikkaa, mutta joka ei edellytä minkäänlaista aiempaa teknistä osaamista. Takuuvarmasti innostava ja tehokas tunti.

KELLO KUUDEN TREENIT on toiminnallinen, koko vartalon lihaksia haastava ja sykettä nostava kiertoharjoittelu.

KUNTOPIIRI-tunnilla treenaat koko kehon kuntopiirityylisesti. Tunnilla keskitytään hyvään suoritustekniikkaan ja tehokkaaseen tekemiseen. Liikkeet tehdään omaan tahtiin aikaa vastaan.

LADIES FLOORWORK on show-tanssitunti, jossa yhdistyy rohkean naisellinen ilmaisuvoima, notkeutta ja kehonhallintaa haastavaan koreografiaan. Näyttävä lopetus SuperTreenit-päivään!

LATIN DANCE -tunnilla rento meininki ja mukaansatempaava lattarimusiikki saavat varmasti hymyn huulille ja hien pintaan. Tunnilla tehdään lyhyitä ja helppoja askelsarjoja mm. salsan, regettonin, renguen ja bachatan tahtiin.

LATIN LADIES Tämä tanssitunti on täynnä kuumaa lattarienergiaa! Pääset nauttimaan upean naisellisesta ja näyttävästä liikekielestä sekä musiikin tulkinnasta. Latinalaistanssien vartalonkäytön ja tekniikan lisäksi keskitytään myös feminiiniseen ilmaisuun. Heittäydy ihanan vallattoman ja sensuellin tunnelman vietäväksi!

LEVYTANKOTEKNIIKAT KUNTOSALILLA Nostotekniikoiden perusteet jokaiselle, joka haluaa monipuolistaa ja tehostaa omaa saliharjoitteluaan. Ei vaadi aikaisempaa osaamista.

M.A.X.® on koko kehoa kuormittava, rasvaa polttava tunti, jossa apuna käytetään step-lautaa ja oman kehon painoa. Harjoituksen pääteemoina ovat kestävyys, voima, ketteryys, tasapaino ja koordinaatio. Tunti haastaa sopivassa suhteessa fyysisen ja henkisen tason. Tunti koostuu harjoitusosuuksista, joiden sisällä on kolme sarjaa; core, voima ja cardio.

MONOFIT on kuntoilumuoto, jossa tavoitteena on kehittää monipuolisesti fyysisiä ominaisuuksia. Siihen kuuluu lihasvoima-, kestävyys- ja nopeusharjoitteita, liikkuvuuden sekä lihastasapainon kehittäminen. Tunti sisältää mm. keppijumppaa sekä toiminnallista harjoittelua ja sopii ihan jokaiselle!

PAKARA-CIRCUIT-tunnilla laitetaan erityisesti pakarat tulille, keskittyen turvalliseen ja tehokkaaseen suoritustekniikkaan. Luvassa monipuolisia harjoitteita kuntosalilaitteita sekä kehonpainoa hyödyntäen. Mukana on myös sykkeennostoa, toiminnallisia harjotteita ja ideoita kotitreeneihin.

PARTY Hauska ja tehokas tanssitunti, jossa irrotellaan vaihtelevan musiikin tahtiin, kehitetään hapenottokykyä, vahvistetaan ala- ja keskivartaloa ja parannetaan koordinaatiokykyä. Tunti koostuu useasta eri tyylisestä kappaleesta, joissa on omat musiikkiin sopivat liikkeensä.

PARTYFUNC on FUNCY FAMILY-tuoteperheen uusin tuote. PARTYFUNC on vauhdikas tanssitunti, jossa tanssisarja rakennetaan ”old school” -tyylillä eli aerobicin perusaskeleista. Partyfiilistä lisää finaalibiisi, johon tunnin aikana rakennettu askelsarja on koreografioitu. SuperTreenit on PARTYFUNC-tunnin virallinen lanseeraustapahtuma.

PELVIC FLOOR TRAINING -tunnilla löydät lantionpohjan lihaksesi ja ryhdikkään asennon. Tunnissa on elementtejä barresta, baletista, pilateksesta ja joogasta - luvassa on kokonaisvaltaista kehonhuoltoa ja harjoittelua, joka sopii kaikille.

PHA-HARJOITTELU koostuu liikepattereista, joiden aikaa vastaan toteutettavat liikkeet rasittavat vuorotellen eri kehonosia haastaen niin hengitys- ja verenkiertoelimistöä kuin lihasvoimaakin. PHA (peripheral heart action) -tunti nostaan nimensä mukaisesti sykettä sekä haastaa lihaskuntoa kehonpainoa ja kuntosalivälineitä käyttäen.

POUND®-tunti on maailman ensimmäinen cardiotunti, joka on saanut inspiraationsa energisestä ja tehokkaasta rumpujen soittamisesta. Tunnilla käytetään lajiin tarkoitettuja kevyenpainoisia rumpukapuloita (Ripstix®). Tunnilla harjoitetaan koko kehoa ja siinä on vaikutteita voimaharjoittelusta, joogasta, pilateksesta ja kestävyysharjoittelusta.

POWER & MOBILITY -tunnilla kehitetään voimaa kehonpainolla, liikkuvuutta dynaamisilla venytyksillä sekä koordinaatiota ja tasapainoa hauskoilla liikehaasteilla. Tunti sopii aloittelijoille startiksi ja kokeneemmille liikkujille palauttavaksi treeniksi.

PRFORMANCE™ MOBILITY -tunti on kehitetty kehittämään rajoittunutta kehon liikkuvuutta sekä heikkoa kehonhallintaa hartioiden, ylävartalon, ristiselän ja polvien alueella. Tunti alkaa lämmittelyllä, jossa painotetaan liikkuvuutta. Lämmittelyn jälkeen haastat liikkuvuuttasi kuormitetuilla liikkeillä, joissa keskitytään vakaan asennon ylläpitoon ja kehonhallintaan. Pitkäjännitteinen aktiivinen liikkuvuusharjoittelu parantaa eri kehonosien kykyä toimia yhdessä turvallisella ja tehokkaalla tavalla myös raskaiden harjoitusten aikana.

PUNTTISALI CIRCUIT -tunnilla käydään läpi kehon suurimmat lihakset. Isot liikkeet ja isot lihakset! Todella hyvä treeni lihasmassan lisäämiseen.

QIGONG – tie hyvinvointiin, jaksamiseen ja parempaan terveyteen. Qigong (kiinalainen terveysliikunta) on tuhansia vuosia vanha harjoitusmuoto Kiinasta, jossa yksinkertaisten harjoitusten avulla poistat tehokkaasti stressiä kehosta ja mielestä sekä parannat keskittymiskykyä. Qigong edistää kokonaisvaltaista terveyttä ja hyvinvointia liikunta-, keskittymis- ja hoitomenetelmin.

RELAX & RELEASE Tervetuloa pysähtymään oman kehon ja hengityksen äärelle, päästämään irti kireyksistä ja tekemään tilaa uudelle liikkeelle. Venyttelytunnilla käymme läpi koko kehon lempeillä mutta tehokkailla venytyksillä. Tunti pitää sisällään vaikutteita niin joogasta, kehonpainoharjoittelusta kuin joogahieronnastakin.

ROPE SKIPPING WORKOUT on vauhdikas ja toiminnallinen tunti, jossa hypitään ja liikutaan musiikin tahtiin. Tunnilla käytetään välineenä hyppynarua, jonka avulla nostetaan sykettä ja kuormitusta erilaisilla ja monipuolisilla harjoitteilla. Tunti ei vaadi aiempaa kokemusta hyppelystä, sillä mukana voi liikkua myös ilman narua.

RVP WITH A TWIST Oman kehon painolla tehtävää lihaskuntotreeniä sisältävä tunti askelsarjalla pilke silmäkulmassa.

SEXY BACK -selkätreeni koostuu monipuolisista selän ja keskivartalon voimaharjoitteista, joiden lisäksi teemme selän hyvinvointia tukevia asento- ja liikehallinnan harjoitteita. Alkulämmittelyn ja loppujäähdyttelyn ryhtiä tukevista dynaamisista venytyksistä saat ideoita myös työpäivän taukoliikuntaan.

SHAKE YOUR BOOTY -tunnilla tunnet itsesi naiseksi isolla ännällä! Hauskaa revittelyä helpoilla askelluksilla ja mukaansatempaavan musiikin tahdissa = hulvaton fiilis ja hiki huomaamatta! Tämä tunti tempaa mukaansa, vaikka olet kuvitellut, että peppu ei liikahda mihinkään.

LesMills SH ́BAM™ on yhtä kuin kunnon bileet. Tunnilla bailataan mm. jazz-, latino- ja discotanssien askelin. Liikkeitäsi tahdittaa listaykkösiksi nousseet biisit, tanssimusiikki, klassikkokappaleiden remixversiot ja modernit latinorytmit.

SOMATIC STRETCHING -tunnilla käytetään erilaisia venytystekniikoita parantamaan kehon hallintaa ja liikkuvuutta. Somaattinen venyttely on tarkka tapa harjoitella liikettä vahvan läsnäolon, omien tuntemusten kuuntelun ja keskittymisen avulla.

SPRIRAALISTABILAATIO (SPS) on kehonhallinta- ja terapiamenetelmä, joka on kehitetty erilaisten selkävaivojen konservatiiviseen kuntoutukseen (mm. välilevyn pullistuma, kuluma, skolioosi jne.). Spiraalistabilaation avulla vahvistetaan syvien vatsalihasten toimintaa, pakaralihaksia ja lapavälin lihaksia. Lajin tavoitteena on vähentää painetta selkärangan välilevyissä kireitä lihaksia lempeästi venyttäen ja spiraalina kulkevia tukilihaksia aktivoiden. Tunnilla käytetään SPS-menetelmään suunniteltuja vastuskuminauhoja.

SYKETTÄ ULKONA Toiminnallinen treeni ilman välineitä.

TABATA BY X-METHOD Fyysisesti haastava treeni, jossa mielenkiintoiset liikeparit suoritetaan tabata-harjoitteluun ominaisella tahdilla 20 sekunnin työosuuksilla ja 10 sekunnin levolla.

TANSSITREENI - monipuolinen, helppo ja hauska kokonaisuus, jossa hiki lentää ja eri tanssityylien perusaskeleet tulevat tutuksi.

THAINYRKKEILY-tunnilla käydään läpi muutamia yksinkertaisempia thainyrkkeilytekniikoita kevyesti yksin sekä parin kanssa ja tämän jälkeen nostetaan hiki pintaan HIIT-tyylisellä potkutyynytreenillä sekä tehdään lihaskuntotreeni. Kuntoilijoille räätälöidyssä versiossa paritekniikoiden kontakti on hyvin kevyttä ja kovempi kontakti otetaan ainoastaan potkutyynyillä.

TOIMINNALLINEN VATSALIHASTREENI -tunnilla yhdistyy syvien lihasten aktivointi, pinnallisten lihasten vahvistaminen ja koko kehon integrointi. Hanki itsellesi vahva, terve ja hyväkuntoinen keskivartalo treenaamalla terapeuttisen laadukkaasti ja urheilullisen tehokkaasti. Sano hyvästit heikolle selälle ja löysälle vatsalle. Hyväkuntoinen core ilmenee litteämpänä vatsana, joka saa myös suoliston pysymään oikeassa paikassa - silloin vatsasi toimii! Parannat ryhtiäsi: terve keskivartalo näkyy niskan ja olkapäiden asennossa. Teemme myös osan toiminnallista selkätreeniä!

TUTUSTUMINEN REALISTISEEN ITSEPUOLUSTUKSEEN! -tunnilla käydään läpi helppoja ja tehokkaita lyöntiharjoitteita sykettä nostavalla intensiteetillä ja selvitykset miksi näin tehdään. Lisäksi tunnilla on kolme erilaista ”rastia”, joissa ilmennetään erilaisia todellisuutta mallintavia uhkatilanteita. Tunti osoittaa, että lyhyessä ajassa voi oppia puolustamaan itseään fyysisesti.

TWERK Suuren suosion maailmalla saavuttanut twerk on mukaansatempaavaa ja hauskaa. Tunnilla opittuja muuveja voi hyödyntää vaikkapa bileiden tanssilattialla. Tunneilla käydään läpi monipuolisesti erilaisia tekniikoita, kuten heristelyjä, pyllyn poppailuja sekä muutamia lattiatekniikoita. Twerk kehittää koko fyysistä kuntoa: erityisesti selkä-, reisi-, pakara- sekä vatsalihaksia. Tämä tunti on tarkoitettu yli 15-vuotiaille.

VESIFRISBEE Keskiraskas vesijumppa, jossa käytetään välineenä frisbeetä. Treenataan kehonhallintaa ja keskivartaloa musiikin tahtiin hyvällä fiiliksellä!

VESIJUMPPA Kevyt-keskiraskas vesijumppa ilman välineitä. Treenataan koko vartaloa musiikin tahtiin ja hyvällä fiiliksellä!

VIBRAROLLER-tunnilla viet rullailun aivan uudelle tasolle: venytystä, lihasten huoltoa sekä rentoutusta värisevän foam rollerin avulla. Rollerilla pystyt kohdistamaan avauksen lihaskalvoihin asti, minkä seurauksena myös tavallinen venytys puree paremmin lihaksiin. Vibrarollerin värinä tuo lisää tehoa rullailuun.

YOGA FLEX™ -harjoittelulla lisäät liikkuvuutta sekä kehosi hyvää oloa. Liikkuvuusliikkeiden alkuasennot ovat helppoja ja joogasta tuttuja.

YOGAFUNC-treeni on tehokas ja monipuolinen joogatunti, joka ohjataan musiikkiin. Tunnin liikkeet ja sarjat perustuvat astangajoogaan, mutta tunnilla käytetään myös funktionaalisen treenin liikkeitä, esimerkiksi keskivartalon ja ylävartalon voimaosiossa. Jooga-asanoiden ja -liikkumisen lisäksi yksi tärkeimmistä elementeistä on hyvä musiikki ja ilo. SuperTreeneissä lanseerataan YOGAFUNC-konseptin uusin ohjelma.

ÄÄNIMALJAYIN Rauhoittava ÄänimaljaYin on sekoitus hidastempoista Yin-joogaa ja tiibetiläisten äänimaljojen värähtelevää sointia. Maljat säestävät joogaharjoitusta, ja mahdollisuuksien mukaan halukkaat saavat kokea maljojen värähtelyn myös kehon päällä. Yin-jooga on viilentävä harjoitus, joten pukeudu lämpimästi ja mukavasti.